هوش مصنوعی در گردشگری کاربرد AI در آژانس و هتل رسانه قطبنما
انتشار: فروردین 23، 1400
بروزرسانی: 23 آذر 1404

هوش مصنوعی در گردشگری کاربرد AI در آژانس و هتل رسانه قطبنما

هوش مصنوعی در گردشگری کاربرد AI در آژانس و هتل رسانه قطبنما

بلکه این نوع از گردشگری به دنبال ساده سازی فرایندهای توریسم برای افراد است. در صنعت گردشگری، رضایت، ایمنی و بخصوص لذت مخاطبان از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل روزانه سیر عظیمی از پیشنهادات متنوع و آفرهای وسوسه برانگیز از سمت فعالان صنعت توریسم به مخاطبان عرضه می شود. گردشگری درآمد اقتصادی کشورهای مقصد را افزایش می دهد ، هزاران شغل ایجاد می کند ، زیرساخت های یک کشور را توسعه می دهد و حس تبادل فرهنگی را بین خارجی ها و شهروندان ایجاد می کند. واقعیت مجازی و افزوده با راهنمای مجازی سفر مسائلی نظیر عدم شناخت ظرفیت\u200f های گردشگری، کمبود علائم گردشگری مناسب، نبود پایگاه\u200f اطلاعاتی مرجع گردشگری، کمبود زیرساخت بازدید مجازی و کمبود نیروی کار را پاسخ خواهد داد.

  • گردشگری مجازی به کاربران قابلیت های اطلاع رسانی و جستجوی متنوع ارائه کرده که این قابلیتها، فرصت های بی نظیری را در اختیار کاربران فضای مجازی قرار داده است.
  • جاذبه های گردشگری را تنها عامل موفقیت و توسعه توریسم در یک منطقه می دانند.
  • ترجمه\u200f توضیحات و تعاملات مجازی با اشکال تاریخی با استفاده از این فناوری ممکن می\u200f شود.
  • شما به جای اینکه خودتان یکه و تنها داده های مختلف را تحلیل کنید، به راحت ترین شکل ممکن سراغ ابزارهای هوشمند رفته و هر نوع اطلاعاتی را که بخواهید در کمترین زمان ممکن پیدا خواهید کرد.
  • بسته به شغل خود ، به احتمال زیاد محتوایی دارید که می توانید برای پاسخگویی به این سوالات مختلف کاربر ، پاسخ دهید و به آنها مشاوره دهید تا در نهایت رزرو سفر خود را انجام دهند.

از آنجا که مناطق شهری نسبت تعطیلی بالایی دارند ارتباط مهمی با گردشگری دارد. نمایشگاه ها رویداد هایی هستند که معمولا به صورت دوره ای و برای معامله ی کالا و خدمات برگزار می شوند.که شامل آموزش ، سرگرمی ها ، مسابقه ها و جشن می باشد. نمایشگاهای جهانی باعث می شوند که کشورها با یکدیگر مقایسه شوند و از این طریق موجب افزایش ورود جهانگرد می شود. یک مثال ایده آل دیگر خانه اپرای سیدنی است که در شهر ساحلی سیدنی در ایالت نیو سات ولز در استرالیا قرار دارد.

صنایع دستی شهر اصفهان

فرض کنید یک فناوری وجود دارد که به شما در یافتن بهترین قیمت پرواز در زمان مورد نظر کمک می کند و حتی درباره قیمت های پروازهای آینده به شما اطلاعاتی ارائه می دهد. خبر خوش اینکه، برخی از شرکت ها با معرفی اپلیکیشن های پیش بینی قیمت هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی، این خدمت مفید را به واقعیت تبدیل کرده اند. این ابزار با تحلیل داده ها می تواند بهترین و مقرون به صرفه ترین بسته ها را به مهمانان ارائه دهد. با پردازش داده های اولیه و شناسایی الگوها در هوش مصنوعی، آژانس های مسافرتی می توانند با استفاده از این اطلاعات، ظرفیت ها و پتانسیل های بازار را شناسایی و بر اساس آن، یک استراتژی بازاریابی گردشگری هدفمند طراحی کنند. هوش مصنوعی در گردشگری می تواند بر اساس داده های موجود و آموخته های گذشته خود، زمینه های پرریسک را شناسایی کند و با کاهش هزینه، افزایش کارایی و کمترین میزان خطا چراغ راه کسب و کارهای گردشگری باشد.

مردان نمکی، از شگفتی های تاریخ و جهان، در معدن نمک زنجان

رادار ارائه دهنده سیستم های هوشمند امنیتی و نظارتی است که در تمام نقاط کشور فعالیت دارد. مشتری مداری، همگام بودن با تکنولوژی و ارائه خدمات با کیفیت به عنوان سه ارزش اصلی در رادار معرفی شده که با تمام توان در صدد پایبند بودن به آن است. مجموعه رادار جی پی اس یکی از برترین ارائه دهندگان انواع ردیاب در کشور است. این شرکت با ارائه محصولات باکیفیت و خدمات پشتیبانی 24 ساعته توانسته به عنوان برترین برند از نگاه مشتریان شناخته شود. علاوه بر این برای تمام جی پی اس های خود گارانتی 24 ماهه بدون قید و شرط در نظر گرفته است. یکی از زیباترین رسوم ایرانی های که از گذشته تابه حال وجود داشته خرید سوغات در سفر است.

کسب \u200fوکارها در بازارها با چالش مدیریت تجارب افراد مختلف -با کاربرد گوناگون از فناوری اطلاعات- مواجه هستند. واقعیت مجازی منجر به بازدید خواهد شد و در فعالیت\u200f های بازاریابی کاربرد دارد. نتایج مطالعه \u200fای حاکی از آن است که ۸۵% افرادی که با استفاده از فناوری واقعیت مجازی حضور در مناطق دارای حیوانات وحشی را تجربه کرده \u200fاند، علاقه \u200fمند به بازدید آن از نزدیک شده\u200f اند. شایان ذکر است که دسترسی به این فناوری رو به افزایش است و هدست\u200f های آن (مانند اکولوس ریفت) مثل دیگر ابزارهای بازاریابی به راحتی قابل تهیه است. تلاش \u200fهای همکارانه برای امنیت سایبری و محافظت از حریم خصوصی اطلاعات مسافران برای حفظ اعتماد آنان و امنیت عمومی ضرورت دارد.